środa, 19 grudnia 2012

Wigilia 2012

Szybko i na temat.

ZBIÓRKA W MUNDURACH!!!

Data:23 grudnia 2012
Miejsce: Harcówka w naszej szkole a następnie Dziedziniec Pałacu Branickich
Godzina:13:30 w schronie

Należy mieć jakąś POTRAWĘ WIGILIJNĄ- w komentarzach każdy wpisuje to co chce przynieść.
Dodatkowo przychodzimy ze swoim talerzykiem i kubeczkiem oraz sztućcami.
Każdy kto chce jechać na Betlejemskie Światełko Pokoju bierze znicz i dwa bilety MPK.

Proszę, aby jakaś osoba przyniosła opłatki i Biblię.

Do zobaczenia na Wigilii.

Czuwaj!

19 komentarzy:

  1. Ja przyniose pierogi pieczone z grzybami i kapustą
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przyniosę napoje
    Rajmund

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przyniosę barszcz
    Weronika zimnoch

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja uszka przyniosę jak znajdę, a jak nie to coś innego.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Saletkę zrobie, ktoś jak chętny to oczywiście tez może:P. Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przyniose paluszki ;D

    Żart nwm co może być chleb ??

    Ryszard Sakowicz

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja mogę przynieść Rybę po grecku.;)
    Babka.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zapewne standardowo ciasto, jak znajdę czas na zrobienie go :)

    drużynowa Lejek

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja moge Biblię i opłatki
    Hubert M.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sałatkę warzywną :) Ewelina się znaczy. a Werka śledzie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kotlety rybne ;D Natalka

    OdpowiedzUsuń
  12. Babka to ja zawsze przynoszę rybę po grecku więc i w tym roku tak będzie :)
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  13. ja przyniose krokiety z kapustą i grzybami .
    Drużynowy Kot

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja kutie
    Zuzia Siemiątkowska

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja po prostu przyjdę:) heheh.
    nie no nie wiem, coś przyniosę :)
    przyboczna Rećko :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ja przyniosę 2 sałatkę
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń